دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1398 - 06:40
طالب‌تاش در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی باید در اثرگذارترین سطح جامعه قرار بگیرد

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه باید از جهات مختلفی چون زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در اثرگذارترین سطح جامعه قرار بگیرد.
کد خبر : 397014
taleb.jpg

عبدالمجید طالب‌تاش در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره شکل‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به دنبال استقرار تشکیلات انقلابی و جهادی در حوزه مختلف مدیریتی کشور مثل جهاد سازندگی، بسیج سازندگی و سپاه، دانشگاه آزاد اسلامی نیز به پشتوانه نیروهای انقلابی و با حمایت امام خمینی(ره) به‌ثمر نشست.


وی افزود: قبل از انقلاب و در زمان طاغوت بسیاری از مردم و جوانان از امکانات آموزشی دور بودند و دسترسی کافی نداشتند و تنها فرزندان افراد مهم و سران کشور می‌توانستند از امکانات آموزش عالی و دانشگاهی بهره‌مند شوند. دانشگاه آزاد اسلامی با ایده و هدف گسترش و عمومی‌سازی آموزش عالی در تمام کشور تأسیس شد.


رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مدیران و رؤسای ارشد این دانشگاه در تلاش هستند تا دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود و از جهات مختلفی چون زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در بهترین و اثرگذارترین سطح جامعه قرار بگیرد.


انتهای پیام/4116/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته